علوم غریبه

درباره علوم غریبه

علوم غریبه

درباره علوم غریبه

دایره علوم غریبه تا کجاست؟

در علم اعداد تعبیری وجود دارد با عنوان دوایر. مثلا می گویند: دوایر ابجدی. یا دوایر ابتثی و ...


حالا می خواهیم بدانیم دایره علوم غریبه تا کجاست؟ علوم غریبه تا چه شعاعی فعال است و تا کدام مرز می تواند امتداد پیدا کند؟


درباره قلمرو علوم غریبه خیلی ها سوال دارند. همه دوست دارند بدانند که با علوم غریبه می توان مثلا یک مومن نماز خوان را طلسم کرد؟ 

با علوم غریبه می توان بخت یک خانم زیبای مومن را بست؟

پاسخ این سوالها «آری» است چرا که علوم غریبه دارای وسیع ترین قلمرو ها و دارای گستره ترین دوایر است. کمتر چیزی هست که علوم غریبه نتواند به آن نفوذ و در آن رسوخ کند. در پست های بعدی توضیح خواهم داد که بسیاری از تقدیرهای سیاسی و اقتصادی و تاریخی دقیقا با علوم غریبه ممکن و میسر شده است. نمونه اش خود تحولات ایران  است که با کمک چند نفر از اساتید علوم غریبه از جمله مرحوم سید ابوالحسن حافظیان و یاران او در خراسان رضوی صورت گرفته است.

باری، غرض اینکه علوم غریبه محدودیت و ممنوعیتی را به رسمیت نمی شناسد مگر تشرع و تدین فاعل آن و مگر اینکه به ناموس کن فیکون قطعی داخل شود که در این صورت موفق نمی شود و رجعت می کند.

در اینجا خوب است به ماجرایی اشاره کنم که از استاد بزرگ علم اعداد سید مهدی قاضی فرزند عارف بزرگ سید علی قاضی نقل شده است.

سید مهدی قاضی استاد کبیر علم الاعداد بود و به گفته بزرگان، در روزگار من در 100  سال گذشته کسی تسلط او را نداشته است. 

او نقل کرده است:

یکی از آشنایان ما عقیم بود. روزی سراغ من آمد و گفت: سید! این درست است که همچون شمایی باشد و من صاحب اولاد نشوم؟  متاثر از خواست او دستوری به او دادم تا به مدت 40 روز انجام دهد. 

وسط این عمل، او یک روز پیش من آمد و گفت: امروز صبح وسط عمل بودم که تمثلی برایم روی داد. پرسیدم چه دیدی و چه گفتند؟ جواب داد: شمشیری بزرگ و برهنه و بسیار تیز در برابرم گذاشتند و گفتند: بنابر این است که شما صاحب اولاد نشوید. حالا اگر سر جنگ دارید، این هم شمشیر! 


این حکایت ناب از حکایات عجیب این عرصه است که نشان می دهد علوم غریبه تا آخرین مرزهای هستی و تا آخرین منزلگاه تقدیر نفوذ و رسوخ دارد. 

گفتنی است سید مهدی قاضی در علم اوفاق و علوم ارثماطیقی خلف صدف پدر بزرگوارش سید علی قاضی رضوان الله علیه بود.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.